Profil Auto II Blacharstwo Lakiernictwo Naprawy bezgotówkowe

Firma pozytywnie oceniona w badaniu WeNet Group
Rok założenia: 1998
71-126 Szczecin, 26 Kwietnia 10, woj. zachodniopomorskie

Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 16:00
Wt.
08:00 - 16:00
Śr.
08:00 - 16:00
Cz.
08:00 - 16:00
Pt.
08:00 - 16:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź

Nasze usługi

Blacharstwo samochodowe
  • Naprawa błotnika
  • Naprawa części nadwozia
  • Naprawa dachu
  • Naprawa drzwi
  • Naprawa lusterka
  • Naprawa nadkola
  • Naprawa progów
  • Naprawa zderzaka
  • Usuwanie wgnieceń po gradobiciu
  • Wymiana błotnika
  • Wymiana części nadwozia
  • Wymiana dachu
  • Wymiana drzwi
  • Wymiana lusterka
  • Wymiana nadkola
  • Wymiana progów
  • Wymiana reflektora
  • Wymiana zderzaka
Lakiernictwo samochodowe
  • Lakierowanie błotnika
  • Lakierowanie dachu
  • Lakierowanie drzwi
  • Lakierowanie klapy bagażnika
  • Lakierowanie lusterka
  • Lakierowanie maski
  • Lakierowanie zderzaka
  • Malowanie całego samochodu
  • Zaprawki lakiernicze
Mechanika samochodowa
  • Wymiana klocków hamulcowych
  • Wymiana oleju i filtra oleju
  • Wymiana oleju skrzynia biegów manualna
  • Wymiana tłumika
Rodzaj obiektu
  • Warsztat samochodowy
Rodzaje pojazdów
  • Samochody osobowe
Informacje dodatkowe
  • Pomoc drogowa
  • Samochód zastępczy

Opinie

4.6
Liczba opinii: 22
Twoja ocena
Licznik znaków: 0/1000
użytkownik niezalogowany
Marek
2.0
15.04.2019
NIE polecam tego warsztatu. Przy odbiorze okazało się że drzwi, które zostały wymienione odstają w górnej części. Samochód został wprowadzony do hali warsztatowej, a ja zostałem wyproszony ponieważ, jak stwierdzono nie jestem ubezpieczony. Udałem się do biura, tam zauważyłem na ekranie gdzie są wyświetlane obrazy z kamer - pracownik zasłania kamerę szmatą na miotle. Udałem się do hali garażowej, a właściciel stwierdził, że jest to jego kamera i może ją zasłonić. Z tego co udało mi się zauważyć drzwi auta były przez pracowników między innymi wyginane celem dopasowania. Było również uszkodzenie lakieru na rancie drzwi. Po przyjeździe do domu zauważyłem, że są brudne siedzenia, a na stronie samochodu nie lakierowanej pył lakierniczy (brak osłonięcia przy lakierowaniu). Zachowanie właściciela niebyło właściwe. Samo położenie lakieru jak najbardziej dobre, bardzo dobre informowanie o fazach wykonywania czynności w warsztacie. Nie polecam.
Warto przeczytać
Czy z pomocy drogowej można korzystać całodobowo?
Wypadki lub awarie na drodze to bardzo stresujące sytuacje. Nawet, jeśli nikt nie został ranny, niesprawne auto może przysporzyć wiele kłopotów. Głównym problemem jest to, że nie można przemieścić się z miejsca...
Jak przygotować auto do ślubu?
Planujesz ślub? Aby ten dzień był niezapomniany, musisz zadbać nie tylko o odpowiednie menu czy stylizację, ale również przygotowanie samochodu, który zawiezie parę młodą na ceremonię. Jak to zrobić? Podpowiadamy, jaki...
Przegląd rejestracyjny samochodu – kiedy, gdzie, za ile?
Przegląd auta jest niezbędny do przedłużenia ważności dowodu rejestracyjnego. Warto go wykonać również przed dłuższą podróżą lub wtedy, gdy jeden z podzespołów auta nie działa poprawnie. Jesteś właścicielem samochodu?...