Artykuł sponsorowany
Jak zintegrować sklep internetowy z Allegro?

Jak zintegrować sklep internetowy z Allegro?

Internetowe serwisy aukcyjne są bardzo ważnym kanałem handlu e-commerce. Obok gigantów rynku światowego, takich jak Amazon czy Ebay, na całym świecie funkcjonują serwisy lokalne. Niekwestionowanym liderem w Polsce jest Allegro, który może pochwalić się przeszło 13 milionami użytkowników. Prowadząc sprzedaż internetową, warto skorzystać również z tego narzędzia.

Sklep internetowy czy Allegro? Najlepiej jedno i drugie!

Allegro umożliwia wystawianie produktów na sprzedaż zarówno firmom, jak i osobom prywatnym. Użytkownicy znajdą tu towary nowe i używane (a także przedmioty powystawowe), mogą kupować na drodze licytacji lub korzystając z ofert Kup teraz. Chociaż dla przedsiębiorstw handlowych wystawianie towarów na Allegro skutkuje zwiększeniem obrotów, nie jest zalecane korzystanie z serwisu jako jedynego kanału sprzedaży. Udostępnianie klientom profesjonalnego sklepu internetowego zwiększa ich zaufanie i pozwala budować wizerunek marki, jest więc ważnym narzędziem marketingowym. Zatem optymalnym rozwiązaniem jest prowadzenie sprzedaży równolegle przez sklep online i serwis aukcyjny. Obsługa dwóch kanałów sprzedaży może być prosta, pod warunkiem ich zintegrowania.

Integracja sklepu internetowego z Allegro

Integracja sklepu internetowego z Allegro nie jest skomplikowana, jeśli korzystasz z funkcjonalnej, dobrze zaprojektowanej platformy sprzedażowej. Świetnym przykładem może być oprogramowanie CStore z modułem Allegro. Do uruchomienia modułu potrzebna jest minimalna wiedza z zakresu obsługi komputera i bezpłatny klucz API, udostępniany użytkownikom przez serwis aukcyjny. Proces integracji przy wykorzystaniu modułu Allegro oprogramowania CStore sprowadza się do skopiowania klucza API do wskazanego pola w formularzu i wprowadzania danych logowania w ustawieniach twojej platformy sprzedażowej. Wystarczy więc kilka minut, byś mógł korzystać z jego funkcjonalności. Co dokładnie zyskujesz?

Dwustronna integracja sklepu internetowego z Allegro pozwala ci na wystawianie aukcji z poziomu panelu obsługi firmowej platformy sprzedażowej, a jednocześnie automatyczną obsługę w platformie tych zamówień, które zostały złożone przez Allegro. Innymi słowy, zyskujesz pełną kontrolę nad wszystkimi zdarzeniami (i w sklepie, i w serwisie aukcyjnym) w jednym miejscu. Do przygotowania oferty na Allegro może posłużyć cały asortyment z twojego sklepu, przy czym istotny jest sposób ich wystawiania – formularz wystawienia aukcji uzupełniany jest automatycznie, a jedyne dane, które wymagają ręcznego wprowadzenia, to ilość wystawianego towaru. Obsługa i realizacja zamówień złożonych przez Allegro odbywa się tak samo, jak w przypadku tych złożonych w sklepie.

Integracja oprogramowania CStore z Allegro jest bardzo prosta i przynosi wiele korzyści twojemu biznesowi. Dzięki modułowi Allegro zwiększysz sprzedaż bez konieczności poświęcania czasu na ręczną obsługę zamówień w obu kanałach.

Kategorie
Warto przeczytać
Okna jako element designu
Gdy kupujemy produkty, które będą służyć nam latami, zależy nam przede wszystkim na ich trwałości i funkcjonalności, przy czym w większości przypadków zależy nam także na estetyce. Takie kryteria są dla nas ważne na...
Nowoczesna meblościanka – hit czy kit?
Gdy mowa o meblościance, od razu na myśl przychodzi ponure i zagracone wnętrze sprzed lat. Tymczasem meblościanki znów powracają do łask, jednak w odświeżonej formie. Dziś to są to meble nowoczesne – lekkie i proste,...
Mapa podróży klienta wewnętrznego
Sporządzenie mapy podróży klienta – Customer Journey Map ­– prowadzi do udoskonalenia doświadczeń klienta z organizacją lub firmą. Mapa taka ma formę diagramu ilustrującego drogę, jaką klient musi przebyć, aby dokonać...
Znajdź biura projektowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×