Artykuł sponsorowany
Najlepsza lokalizacja na biuro w dużym mieście

Najlepsza lokalizacja na biuro w dużym mieście

Wprawny obserwator w mgnieniu oka zauważy, że międzynarodowe korporacje oraz firmy działające na szczeblu krajowym najczęściej swoje biura lokują w dużych miastach. Jest to zjawisko w pełni zrozumiałe – duża aglomeracja to bowiem ogromna ilość ludzi, z których choć odsetek stanowić może potencjalnych klientów takiego przedsiębiorstwa.

Okazuje się jednakże, że wybór odpowiedniej lokalizacji takiego biura nie jest zadaniem łatwym – dlatego też w ramach niniejszego artykułu podzielimy się z naszymi czytelnikami poradami, które z całą pewnością ułatwią podjęcie decyzji.

Przedstawiciel krakowskiego dewelopera MIX BIURA radzi o czym należy pamiętać przy wyborze biura. Pamiętać musimy przede wszystkim, że aby możliwe było zainteresowanie prowadzoną działalnością gospodarczą możliwie największej liczby klientów, konieczne jest usytuowanie siedziby w ruchliwym, powszechnie dostępnym i dobrze znanym miejscu.Oznacza to, że wyborem wręcz idealnym będzie jedna z głównych ulic dużego miasta, najlepiej otoczona także sklepami czy znajdująca się w pobliżu znacznych rozmiarów centrum handlowego. W rzeczonej sytuacji możemy być bowiem niemalże pewni, że każdego dnia w okolicy naszego biura przechodzić będzie co najmniej kilkaset, jeżeli nie kilka tysięcy osób. Przy odpowiedniej reklamie oraz podjęciu właściwych kroków mających na celu wykreowanie naszego wizerunku, nawet do 50 % z nich może stać się naszymi okazjonalnymi lub też regularnymi klientami. Początkowo wysokie ceny za wynajem lokalu mogą więc przy odrobinie kreatywności oraz determinacji szybko się zwrócić – jeżeli wiemy, że nasz produkt lub usługa może cieszyć się dużym zainteresowaniem mieszkańców miasta oraz turystów, nie czekajmy ani chwili dłużej i zacznijmy przeglądać lokalne gazety w poszukiwaniu ogłoszeń dotyczących wynajmu przestrzeni biurowej w centrum miasta.

Jeżeli jednak prowadzimy firmę, która to zorientowana jest przede wszystkim na klienta indywidualnego, natomiast świadczenie usług wymaga od nas oraz naszego zespołu skupienia (sytuacja taka ma miejsce między innymi w pracy tłumaczy, architektów, czy prawników), zdecydować się możemy na wynajem lub kupno lokalu oddalonego nieco od serca aglomeracji. Sprawi to, że znacznie wzrośnie komfort naszej pracy i zauważalnemu obniżeniu ulegną opłaty ponoszone z tytułu prowadzonej działalności. Niemniej jednak, konieczne będzie równocześnie zwiększenie nakładów na promocję, szczególnie w lokalnych mediach społecznościowych, jako że wielu potencjalnych interesantów może mieć niemały problem ze zlokalizowaniem naszej siedziby.

Jak więc widać – trudno o złoty środek w przypadku wyboru biura naszej firmy. Każda z podjętych decyzji charakteryzuje się zarówno istotnymi korzyściami jak i kwestiami problematycznymi, które należy wziąć pod uwagę już na etapie wstępnego planowania. Jeżeli pragniemy ograniczyć nasze koszty do minimum i jednocześnie cieszyć się relatywnie wysokim poziomem komfortu, strzałem w dziesiątkę będą przedmieścia. Jeżeli jednak dysponujemy znacznymi zapasami finansowymi oraz pragniemy szybko dotrzeć do dużej ilości klientów, zdecydujmy się raczej na lokal usytuowany w ścisłym centrum miasta.

Kategorie
Warto przeczytać
Zalety obrzeży z EPDM i SBR
Bezpieczeństwo nawierzchni jest niezwykle istotne wszędzie tam, gdzie może wystąpić ryzyko uszczerbku na zdrowiu podczas jej użytkowania. W celu uniknięcia ryzykownych sytuacji coraz częściej stosuje się specjalne maty,...
Jak urządzić mieszkanie w stylu loft?
Pierwsze lofty pojawiły się w latach 70. XX wieku. Były to pofabryczne przestrzenie przekształcone na mieszkania i pracownie artystyczne. Obecnie takie wnętrza ponownie stają się popularne. Marzy ci się własny kąt...
Simcenter 3D I Simcenter AMESIM w systemach hydraulicznych
Do tej pory rozwiązywanie problemów przy pomocy stosowania oprogramowania CAE było zarezerwowane dla specjalistycznych ośrodków badawczych oraz niektórych uczelni wyższych. Jednakże wraz ze zwiększoną dostępnością coraz...
Znajdź biura projektowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×