Województwo małopolskie to jedno z najprężniej rozwijających się regionów Polski. Wyróżnia się ono również wysokim poziomem kultury przedsiębiorczej, które dzisiaj wykorzystuje bardzo opłacalne zewnętrzne prowadzenie...
Księgowość firmy to bardzo istotny element prowadzenia działalności. Rozliczanie wszelkich operacji przeprowadzanych przez przedsiębiorstwo, właściwe zarządzanie finansami i wreszcie ustalanie odpowiednich wynagrodzeń...
Z outsourcingowych usług księgowo-rachunkowych i kadrowo-płacowych korzysta coraz więcej małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Jest to bardzo opłacalne rozwiązanie, które pozwala danemu podmiotowi gospodarczemu...
Prowadzenie działalności gospodarczej to zajęcie, które może przynieść dużo satysfakcji. Ale nie tylko – wielu przedsiębiorców boryka się z problemem niezapłaconych należności. Musisz ściągnąć długi od kontrahenta?...
Prowadzenie księgowości firmy może być dla przedsiębiorcy sporym wyzwaniem – konieczność terminowego, precyzyjnego rozliczania i prowadzenia poszczególnych sprawozdań finansowych wymaga sporej wiedzy z zakresu...
Krajowy Rejestr Długów to największe w Polsce biuro informacji gospodarczej. Każdy konsument powinien posiadać więc przynajmniej podstawową wiedzę na jego temat. 14 lat obecności na polskim rynku, ponad 160...
Sektor związany ze świadczeniem usług biznesowych w Polsce każdego roku dynamicznie się rozwija. W naszym kraju tego rodzaju działalność zatrudnia łącznie ponad 1,3 miliona osób. Zaliczyć do niej można usługi prawnicze,...
Im większe przedsiębiorstwo, tym więcej kont bankowych potrzebuje do zachowania porządku w przeprowadzanych operacjach finansowych. Nie każdy wie, że układ taki, nazywany planem kont, powinien być zgodny nie tylko z...
Kontrolowanie finansów przedsiębiorstwa jest konieczne do utrzymania jego rentowności oraz możliwości rozwoju i ekspansji działalności. Dobrze rozplanowany budżet w połączeniu z terminowymi rozliczeniami wszelkich...
To jasne, że rozrost firmy pociąga za sobą nie tylko korzyści w postaci zwiększonych obrotów, dodatkowych możliwości i większej liczby klientów, ale także pewne wymagania. Jednym z nich jest konieczność prowadzenia...
W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.
Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.
Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.