Artykuł sponsorowany
Jak działa biuro wirtualne?

Jak działa biuro wirtualne?

W dobie coraz częstszej pracy zdalnej czy rozwiązań hybrydowych nie tylko etatowi pracownicy szukają sposobu na satysfakcjonujące wypełnianie swoich zawodowych obowiązków we własnym domu. Rozwiązanie to często chodzi po głowie także osobom decydującym się na założenie własnej działalności gospodarczej. Jednym z elementów, które zawsze trzeba przemyśleć podczas rejestracji firmy, jest lokalizacja biura. Przecież nie każda działalność wymaga osobnego lokalu. Właśnie dlatego warto wziąć pod uwagę wirtualne biuro. Warszawa jest miejscem, w którym znajdziemy przynajmniej kilka takich opcji będących strzałem w dziesiątkę.

Nowoczesne rozwiązania mają także to do siebie, że nie każdy od razu rozumie, w jaki sposób działają. Warto więc rzucić nieco światła na zagadnienie biur wirtualnych, aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czy warto się nimi zainteresować i jak w ogóle funkcjonują w świetle polskiego prawa. Udzielimy również odpowiedzi na temat kosztów związanych z prowadzeniem takiego biura, aby ocenić, czy jest to tańsza alternatywa dla standardowego wynajmu.

Czym jest biuro wirtualne?

Sama nazwa wirtualne biuro poniekąd nakierowuje nas, czym dokładnie jest ta usługa, jednak warto to doprecyzować. Tak naprawdę chodzi tutaj o podpięcie swojej działalności pod faktycznie istniejący adres – który jednak nie jest przez nas wykorzystywany jako standardowo rozumiane biuro. Nie odwiedzamy lokalu oraz nie podejmujemy w nim kontrahentów.

Adres ten jest nam przede wszystkim potrzebny do zarejestrowania działalności – w formularzu obowiązkowym polem jest konieczność podania ulicy, przy której funkcjonować będzie firma. Nie każdy chce podać adres swojego domu, co jest całkowicie zrozumiałe. Wirtualne biura w Warszawie stanowią doskonałą alternatywę – posiadanie siedziby w stolicy zawsze pozytywnie wpływa na odbiór przedsiębiorstwa w oczach kontrahentów i klientów.

Oczywiście przy ulicy, na której znajduje się biuro wirtualne, często udostępniana jest przestrzeń na zasadzie co-workingu. Jeśli zatem w drodze wyjątku pojawi się konieczność spotkania z klientem i zależy nam na wywarciu jak najlepszego wrażenia, to skorzystanie z sali konferencyjnej nie będzie problemem. Z wyprzedzeniem należy poinformować o tym firmę świadczącą usługi udostępniania wirtualnego biura i umówić się na konkretny termin.

Wiele osób decyduje się na wirtualne biura w Warszawie przede wszystkim przez wzgląd na chęć podniesienia prestiżu przedsiębiorstwa. Stolica zawsze kojarzy się z ogromnymi perspektywami, a biznesmeni z całego kraju często przenoszą się właśnie tam, aby wynieść swoje przedsiębiorstwa na wyżyny. Dlatego jeśli zależy nam na podniesieniu swojego statusu, to wirtualne biuro w Warszawie bez dwóch zdań nam w tym pomoże.

Ile kosztuje biuro wirtualne?

Koszty związane z prowadzeniem e-biura są znacznie mniejsze od miesięcznych opłat wynajmu. W przypadku posiadania standardowego biura w grę wchodzi nie tylko czynsz, ale również media, zimą należy doliczyć ogrzewanie. Wszystko to powoduje, że początkujący przedsiębiorcy mogą mieć sporo problemów z utrzymaniem fizycznego lokalu. Stawiając na biura wirtualne – nawet w Warszawie – wystarczy już lekko ponad 100 złotych, aby pozwolić sobie na doskonale funkcjonującą siedzibę. W tej kwestii warto zapoznać się z ofertą firmy Wirtualne Biuro Wisła udostępniającą e-biura na terenie Warszawy. To profesjonalne przedsiębiorstwo powstałe z myślą o każdym, kto nie potrzebuje fizycznego lokalu dla swojej firmy.

Kategorie
Warto przeczytać
Jak znaleźć dobre biuro księgowe?
Niezależnie od tego, czy dopiero zamierzamy otworzyć własną działalność gospodarczą, czy też jesteśmy doświadczonymi przedsiębiorcami poszukującymi profesjonalnych usług zewnętrznych, zapewne staniemy przed wyborem...
Co wchodzi w zakres obsługi kadrowo-płacowej?
W polskich warunkach gospodarczych obsługa kadrowo-płacowa jest przedmiotem kompetencji biur rachunkowych, pracowników księgowych zatrudnionych w danej firmie, ale również biur doradztwa podatkowego. W zależności od...
Na czym polega księgowość uproszczona?
Każda firma zobowiązana jest do prowadzenia księgowości. Osoby fizyczne oraz niektóre spółki, których roczne przychody nie przekraczają w 2 mln euro, mogą skorzystać z jednej z dwóch form rozliczeń z urzędem skarbowym....
Kalkulatory
Znajdź biura rachunkowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×