Artykuł sponsorowany
Obsługa księgowa firm w biurze rachunkowym Omega Lex

Obsługa księgowa firm w biurze rachunkowym Omega Lex

Gospodarowanie finansami firmy bezpośrednio wpływa na jej funkcjonowanie na rynku. Warunkuje wypłacalność wobec kontrahentów oraz możliwości rozwoju. Trudno jednak prowadzić zrównoważoną politykę budżetową bez pomocy specjalistów, którzy mają wiedzę w zakresie polskiego prawa finansowego. Tu naprzeciw potrzebom przedsiębiorców wychodzi nyskie biuro rachunkowe Omega Lex.

Oferta biura rachunkowego

Podstawową cechą usług prowadzonych przez Omega Lex jest ich kompleksowość. Oznacza to, że w ramach współpracy biuro rachunkowe zajmuje się wszystkimi aspektami dotyczącymi księgowości przedsiębiorstwa. W zależności od potrzeb klientów ewidencja finansowa prowadzona jest w formie ksiąg handlowych, księgi przychodów i rozchodów czy ryczałtu. Ponadto oferta obejmuje kwestie związane z płacami i kadrami, a zatem między innymi monitorowanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń. Do standardowych usług realizowanych przez biuro rachunkowe Omega Lex w ramach obsługi firm należy sporządzanie:

  • miesięcznych deklaracji podatkowych VAT,
  • raportów i sprawozdań finansowych,
  • sprawozdań do GUS
  • rocznych deklaracji podatkowych.

Wykwalifikowany zespół oferuje ponadto konsultacje w zakresie podatkowym i księgowym. Szczególnie chętnie korzystają z nich osoby, które planują prowadzenie własnej działalności. Mogą w ten sposób już na etapie dokonywania niezbędnych formalności podejmować najkorzystniejsze decyzje. W ramach usług finansowych kierowanych zarówno do klientów biznesowych, jak i indywidualnych leży doradztwo w kwestii funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń na życie.

Profesjonalna obsługa klientów

Przy wyborze biura rachunkowego istotny jest również zakres działań, jakie podejmować będzie ono w imieniu przedsiębiorcy. W przypadku Omega Lex obsługa obejmuje reprezentowanie płatnika przed różnego organami władzy administracyjnej, podatkowymi oraz ZUS. Ponadto biuro zapewnia pomoc przy rejestracji i aktualizacji przedsiębiorstw. Dzięki merytorycznej kontroli dokumentów finansowych współpracujące z nim firmy nie muszą obawiać się o wystąpienie błędów w rozliczeniach.

Mając na uwadze komfort klientów i bezpieczeństwo powierzanych zadań nyskie biuro rachunkowe oferuje pełną dyspozycyjność. Kontakt z pracownikami może przy tym odbywać się drogą mailową, telefoniczną lub w formie spotkań w siedzibie Omega Lex. To szczególnie ważne w razie nagłych sytuacji, gdy doraźna pomoc specjalisty okazuje się niezbędna. Wspomniane bezpieczeństwo poufnych informacji klientów zapewniają nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz ściśle przestrzegane procedury.

Kategorie
Warto przeczytać
Przygotowana likwidacja. Czym jest tzw. pre-pack?
Dla wielu przedsiębiorców utrzymanie płynności finansowej - głównie w czasach pandemii i kryzysu - jest bardzo trudne, dlatego niezwykle ważne jest, aby jak najszybciej podjąć odpowiednie działania prawne. Skutecznym...
Czym jest oprogramowanie OCR?
Dzięki postępowi w dziedzinie technologii informatycznej, korzystający z odpowiedniego software’u komputer jest w stanie wykonać całą masę zróżnicowanych zadań, znacząco przyspieszając tym pracę ludzi. Wachlarz...
Dlaczego certyfikowane biuro rachunkowe jest najlepszym wyborem dla wsparcia firmy?
Każda zarejestrowana działalność musi zadbać o prawidłowe rozliczanie się z pracownikami, a także wszelkimi urzędami i państwowymi instytucjami finansowymi. Prowadzenie rozliczeń samodzielnie, bez posiadania...
Kalkulatory
Znajdź biura rachunkowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×