Parasole reklamowe z nadrukiem – rodzaje i przeznaczenie. Zobacz, co i kiedy warto kupić!
Chcesz wypromować biznes za pomocą praktycznych gadżetów reklamowych? W takim przypadku do wyboru są nie tylko kubki, długopisy czy koszulki, ale również parasole reklamowe. Podpowiadamy, kiedy warto je wybrać i na jakie rodzaje parasoli zwrócić uwagę!
Parasole reklamowe – przeciwdeszczowe i słoneczne
Parasole z nadrukiem stosowane jako gadżety reklamowe można podzielić na dwie główne kategorie, czyli na parasole przeciwdeszczowe oraz na parasole słoneczne.
Te pierwsze to parasole osobiste, które przeznaczone są do używania w trakcie niesprzyjającej aury. Do nich zaliczane są parasole składane, parasole automatyczne, które mogą mieć różne średnice, wzory i kolory.
Z kolei parasole słoneczne przeznaczone są do stosowania podczas słonecznej pogody, głównie jako parasole do ogródków przy kawiarniach, barach, restauracjach, ale również sprawdzają się one podczas różnych eventów plenerowych. Są większe i wyposażone w dodatkowe podstawy stabilizujące.
Kiedy warto kupić parasole reklamowe?
Gadżety jak parasole reklamowe z nadrukiem mają uniwersalne zastosowanie i mogą sprawdzić się jako praktyczny gadżet dla każdej firmy.
Najczęściej kupowane są parasole osobiste, przeciwdeszczowe, które również dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach. Świetnie nadają się dla firm, które chcą zadbać o swoich klientów i kontrahentów przez przekazanie im takich podarunków. Mogą być one rozdawane w trakcie eventów, jako dodatek do paczek reklamowych lub upominek dla ważnych dla firmy osób.
Parasole reklamowe przeciwsłoneczne z kolei najczęściej zamawiane są przez firmy działające w branży gastronomicznej oraz sprawdzają się w trakcie wydarzeń plenerowych, na przykład pikników, festiwali.
Jak wybrać odpowiednie parasole reklamowe z nadrukiem?
Dobierając gadżety jak parasole reklamowe z nadrukiem, trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę na ich rodzaj oraz jakość wykonania.
Parasol powinien odpowiadać swojemu przeznaczeniu i najlepiej, aby był wykonany z lepszej jakości materiałów, dzięki czemu może on posłużyć przez dłuższy czas. Jakościowe materiały bardzo dobrze świadczą wtedy o firmie, która podarowała taki gadżet.
Należy też uwzględnić kolorystykę parasola, ponieważ barwa jego materiału służy jako tło dla nadruku. Wybierając parasole w kolorze kojarzonym z firmą, który wchodzi w skład jej logo, jest obecny w jej punktach, można uzyskać jeszcze lepszy efekt marketingowy.
Wobec tego parasole reklamowe z nadrukiem mogą być bardzo dobrym wyborem dla wielu firm, które pragną wyróżnić się na tle konkurentów i zadbać o zadowolenie swoich klientów i partnerów biznesowych!