Dropshipping PrestaShop - nowy wymiar sprzedaży online
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to spore wyzwanie, z którym trudzi się wielu przedsiębiorców. Coraz częściej wybierana przez konsumenta droga zakupy produktu za pomocą witryny internetowej zmusza właścicieli do podejmowania nowych działań, mających na celu zwiększenie sprzedaży i zysków. Jednym z rozwiązań jest integracja systemów sprzedażowych z dropshipping PrestaShop, dzięki któremu nie tylko rozbudujemy ofertę dostępnego asortymentu, ale także zminimalizujemy czas obsługi klienta i sklepu, optymalizując w ten sposób pracę.
Sklep internetowy w modelu dropshipping
Integracja modelu dropshippingu ze sklepem PrestaShop
Sklep internetowy w modelu dropshipping
Droppshipping PrestaShop to coraz częściej wykorzystywana opcja sprzedaży przez wielu właścicieli sklepów online. Dzięki takiemu działaniu nie musimy zapełniać naszego magazynu, ponieważ wszystkie produkty składowane są w hurtowniach, z których po złożeniu zamówienia przez konsumenta bezpośrednio są wysyłane na wskazany adres. Jest to idealna opcja dla przedsiębiorców, którzy chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą w e-sklepie, ponieważ nie generuje ona dodatkowych kosztów, a nasz zarobek wynika jedynie z nałożonej marży.
PrestaShop sklep pozwala na pełną integrację działań internetowych, jednocześnie automatyzując pracę sklepu. Co to dla nas oznacza? Niezależnie od tego, czy towar, jaki oferujemy, magazynowany jest w zewnętrznej hurtowni, czy w naszej siedzibie, musimy dodać go do naszej witryny, umożliwiając tym samym jego zakup. Moduły PrestaShop zostały skonfigurowane tak, aby robić to w sposób automatyczny, bez konieczności ręcznego wprowadzania parametrów i specyfikacji, a wykorzystanie sklepu PrestaShop nie będzie wymagało specjalistycznej wiedzy informatycznej.
Integracja modelu dropshippingu ze sklepem PrestaShop
Sklep PrestaShop i integracja jego działań z zewnętrznymi oprogramowaniami pozwala na automatyczne współdziałanie z firmami kurierskimi, które po dokonaniu zamówienia przez klienta otrzymają bezpośrednio informację o konieczności odebrania towaru, Tego typu wtyczki często przejmują również działania mające na celu informowanie klienta o statusie zamówienia i płatności, wysyłając na adres mailowy lub numer telefonu informację dotyczące śledzenia paczki. Dodatkowo wdrożone zostało automatyczne aktualizowanie stanów magazynowych, co przełoży się na brak pomyłek wynikających z dostępności towaru w sklepie internetowych, którego fizycznie zabrakło w hurtowni.
Niezależnie od tego z iloma hurtowniami chcesz współpracować, integracja sklepu jest możliwa na wielu poziomach, tak aby zwiększyć maksymalnie dochody Twojego sklepu, skracając czas obsługi do niezbędnego minimum.