Artykuł sponsorowany
Dropshipping PrestaShop - nowy wymiar sprzedaży online

Dropshipping PrestaShop - nowy wymiar sprzedaży online

Prowadzenie własnego sklepu internetowego to spore wyzwanie, z którym trudzi się wielu przedsiębiorców. Coraz częściej wybierana przez konsumenta droga zakupy produktu za pomocą witryny internetowej zmusza właścicieli do podejmowania nowych działań, mających na celu zwiększenie sprzedaży i zysków. Jednym z rozwiązań jest integracja systemów sprzedażowych z dropshipping PrestaShop, dzięki któremu nie tylko rozbudujemy ofertę dostępnego asortymentu, ale także zminimalizujemy czas obsługi klienta i sklepu, optymalizując w ten sposób pracę. 

  • Sklep internetowy w modelu dropshipping 

  • Integracja modelu dropshippingu ze sklepem PrestaShop

Sklep internetowy w modelu dropshipping

Droppshipping PrestaShop to coraz częściej wykorzystywana opcja sprzedaży przez wielu właścicieli sklepów online. Dzięki takiemu działaniu nie musimy zapełniać naszego magazynu, ponieważ wszystkie produkty składowane są w hurtowniach, z których po złożeniu zamówienia przez konsumenta bezpośrednio są wysyłane na wskazany adres. Jest to idealna opcja dla przedsiębiorców, którzy chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą w e-sklepie, ponieważ nie generuje ona dodatkowych kosztów, a nasz zarobek wynika jedynie z nałożonej marży. 

PrestaShop sklep pozwala na pełną integrację działań internetowych, jednocześnie automatyzując pracę sklepu. Co to dla nas oznacza? Niezależnie od tego, czy towar, jaki oferujemy, magazynowany jest w zewnętrznej hurtowni, czy w naszej siedzibie, musimy dodać go do naszej witryny, umożliwiając tym samym jego zakup. Moduły PrestaShop zostały skonfigurowane tak, aby robić to w sposób automatyczny, bez konieczności ręcznego wprowadzania parametrów i specyfikacji, a wykorzystanie sklepu PrestaShop nie będzie wymagało specjalistycznej wiedzy informatycznej. 

 

Integracja modelu dropshippingu ze sklepem PrestaShop

Sklep PrestaShop i integracja jego działań z zewnętrznymi oprogramowaniami pozwala na automatyczne współdziałanie z firmami kurierskimi, które po dokonaniu zamówienia przez klienta otrzymają bezpośrednio informację o konieczności odebrania towaru, Tego typu wtyczki często przejmują również działania mające na celu informowanie klienta o statusie zamówienia i płatności, wysyłając na adres mailowy lub numer telefonu informację dotyczące śledzenia paczki. Dodatkowo wdrożone zostało automatyczne aktualizowanie stanów magazynowych, co przełoży się na brak pomyłek wynikających z dostępności towaru w sklepie internetowych, którego fizycznie zabrakło w hurtowni. 

Niezależnie od tego z iloma hurtowniami chcesz współpracować, integracja sklepu jest możliwa na wielu poziomach, tak aby zwiększyć maksymalnie dochody Twojego sklepu, skracając czas obsługi do niezbędnego minimum. 

Kategorie
Warto przeczytać
Fakturowanie w XXI wieku
Przepisy prawne dotyczące fakturowania w XXI wiekuPrzepisy prawne dotyczące fakturowania są fundamentem dla prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, ponieważ zapewniają zgodność z regulacjami podatkowymi i finansowymi....
Czy ubezpieczenia rolne są obowiązkowe?
Prowadzenie gospodarstwa rolnego to rodzaj działalności, która nakłada na rolnika określone obowiązki prawne. Rolnictwo to trudna branża, z którą wiąże się wiele trudnych do przewidzenia zagrożeń. Z tego...
Zasady prowadzenia księgi przychodów i rozchodów
Księga przychodów i rozchodów (KPiR) to narzędzie służące do tego, aby notować pieniądze firmy – zarówno te, które do niej wpływają, jak i te, które są wydawane. Z uwagi na dużą prostotę i przejrzystość KPiR to...
Kalkulatory
Znajdź biura rachunkowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×