Najlepsze biuro rachunkowe w okolicy Świecia – poznaj Kancelarię Rachunkowo-Doradczą ABAKS
Doświadczony, profesjonalny księgowy to nieoceniona pomoc dla każdego, kto prowadzi własną firmę. Niestety, znalezienie dobrej firmy księgowej, która zadba o finanse naszego przedsiębiorstwa, to wcale nie jest łatwe zadanie. Nie wszystkie oferty można traktować naprawdę poważnie. Na szczęście w Świeciu działa kancelaria rachunkowo-doradcza, która szybko i sprawnie radzi sobie ze wszystkimi sprawami dotyczącymi finansów. Dlaczego warto jej zaufać?
Firma z renomą
Jeżeli zależy nam na usługach księgowych na najwyższym poziomie, powinniśmy zdecydować się na współpracę z firmą, która na rynku istnieje od wielu lat i cieszy się nienaganną opinią. Taka jest Kancelaria Rachunkowo-Doradcza „ABAKS” Anna Wolicka-Arym. Firma istnieje już od 2003 roku. Powstała w Świeciu, ale z jej usług korzystają klienci także z okolic Bydgoszczy i Grudziądza.
Pani Anna jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Dba o to, by usługi księgowe oferowane przez jej firmę wykonywane były przez doświadczonych pracowników, dysponujących fachową wiedzą na temat świata finansów.
Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich firm. Obecnie kładziemy nacisk na pozyskiwanie klientów zobowiązanych do prowadzenia ksiąg rachunkowych, gdyż zauważyłam, że w tym zakresie jakość usług wielu biur rachunkowych pozostawia wiele do życzenia. Nasi pracownicy są wszechstronnie przygotowani do obsługi tego typu firm, posiadają certyfikaty Głównych Księgowych oraz nieustannie się doszkalają.
Wieloletnie doświadczenie oraz rzetelna praca pozwoliły nam uzyskać zaufanie rzeszy klientów. Powierzają nam oni nie tylko swoje dokumenty, ale też często proszą o porady typowo biznesowe, np. w zakresie kredytowania czy dotacji na rozwój – podkreśla księgowa – dlatego ważne jest, aby „wczuć” się w sytuację przedsiębiorcy, wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie i pomóc mu podejmować optymalne dla jego biznesu decyzje.
Potrzebne usługi
Obecnie wielu przedsiębiorców świadczy usługi za granicą, potrzebują więc doradztwa i obsługi w zakresie np. oddelegowania pracowników za granicę. Błędy w kwalifikacji umów oraz ubezpieczenia mogą tu bardzo drogo kosztować przedsiębiorcę – podkreśla Pani Anna. Jesteśmy przygotowani do obsługi takich przedsiębiorców, współpracujemy też z kancelarią doradczą w Niemczech, która wspomaga przedsiębiorców w zakresie przepisów tam obowiązujących.
Oferujemy też możliwość pracy zdalnej, oznacza to pracę na programie klienta, dane zapisywane są na jego serwerze, ale samo wprowadzanie danych odbywa się poza siedzibą firmy, w naszym biurze. Taki system pracy stwarza ogromne możliwości – przedsiębiorca ma bieżący wgląd w pracę księgowego, ale nie musi tworzyć w swojej firmie stanowiska księgowej lub całego pionu księgowości. Dla nas stwarza to możliwość obsługi klientów z dowolnego miejsca w kraju, nie tylko z najbliższej okolicy.
Jednakże największym wyzwaniem jest wprowadzenie od 01.01.2018 r. obowiązku przesyłania do ministerstwa finansów tzw. JPK przez wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu. Oznacza to, że wszyscy przedsiębiorcy będą musieli prowadzić księgowość elektronicznie i bez wezwania Urzędu Skarbowego przesyłać pliki (na razie ewidencje VAT). Za tym idą koszty, a więc zakup odpowiedniego programu księgowego oraz podpisu elektronicznego, odpowiednie przeszkolenie w zakresie tworzenia plików. Nasza Kancelaria – podkreśla Pani Anna – jest oczywiście odpowiednio przygotowana w tym zakresie. Posiadamy niezbędne, nowoczesne zaplecze techniczne, nowoczesne programy księgowe oraz przede wszystkim odpowiednio przeszkolonych pracowników, aby sprostać tym wymaganiom.