Artykuł sponsorowany
Jak układać podbitkę dachową?

Jak układać podbitkę dachową?

Sposób układania podbitki dachowej zależy od materiału, z jakiego wykonany jest ten element. Rodzaj materiału wpływa również za stopień skomplikowania czynności montażowych. W zdecydowanej większości przypadków układanie podbitki można jednak wykonać samodzielnie, wystarczy znać kilka trików. Jak układa się podbitkę dachową i o czym należy pamiętać, aby uniknąć błędów? Wyjaśniamy w artykule. 

Przygotowanie do montażu 

Dbałość o odpowiednie przygotowanie przed właściwym montażem podbitki dachowej ma ogromny wpływ na efekt końcowy. Nie należy więc zaniedbywać tego etapu pracy. Przed przystąpieniem do montażu należy precyzyjnie zwymiarować przestrzeń między okapem i elewacją, zaplanować otwory wentylacyjne i rozprowadzić instalację elektryczną. Ważne, aby przewody znajdowały się w specjalnych osłonach. Na etapie prac wstępnych warto też zadbać o zabezpieczenie wykorzystywanego materiału. Zwykle dodatkowe pokrycie lakierem czy innymi środkami wodoodpornymi jest konieczne tylko w przypadku podbitki drewnianej. 

Montaż podbitki z PVC

Elementy do konstrukcji dachowych wykonane z PVC to bardzo powszechne rozwiązanie tego typu. Dużą zaletą są dobre właściwości tworzywa sztucznego, jak i łatwość układania podbitki. Montaż polega na wsunięciu paneli w przytwierdzone wcześniej listwy systemowe. Następnie należy zamknąć zamki i przykręcić panele za pomocą wkrętów do drzewa lub metalu, albo przybić gwoździami papowymi ocynkowanymi. Wbijając gwoździe, warto zostawić kilka mm luzu, aby umożliwić konstrukcji pracę pod wpływem zmian temperatury. Przytwierdzenie podbitki dachowej z PVC jest proste i bez problemu poradzi sobie z tym każdy, kto posiada podstawowe umiejętności budowlane i odpowiednie narzędzia. Podsufitkę PVC dobrej jakości można nabyć w firmie SYLMAG z Marek. Przedsiębiorstwo zajmuje się też sprzedażą elewacji i produktów pokrewnych, takich jak okna, drzwi antywłamaniowe, elementy orynnowania i parapety, 

Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×