Artykuł sponsorowany
Systemy ochrony w obiektach handlowych

Systemy ochrony w obiektach handlowych

Ochrona obiektów handlowych składa się najczęściej z takich systemów ochrony jak monitoring wizyjny, systemy alarmowe oraz ochrona fizyczna. Ma ona na celu zabezpieczenie mienia oraz ochronę osób przebywających na terenie obiektu handlowego. Połączenie monitoringu, alarmu i ochrony fizycznej zapewnia skuteczny system ochrony i pozwala na całodobową kontrolę obiektu. W tym artykule dowiesz się, czym charakteryzują się wymienione systemy ochrony!

Monitoring wizyjny

Monitoring wizyjny (telewizja przemysłowa, CCTV) to system rejestrujący zdarzenia przy pomocy urządzeń do przetwarzania obrazu. System ten rejestruje i zapisuje obraz z zainstalowanych wcześniej kamer. Dzięki niemu możliwy jest podgląd na żywo bez konieczności częstych obchodów pracowników ochrony. Umożliwia on także szybkie wezwanie grupy interwencyjnej lub zawiadomienie odpowiednich służb.

Monitoring wizyjny działa prewencyjnie i jest w stanie zastąpić fizyczną ochronę, a tym samym przyczynić się do optymalizacji kosztów. W skład systemu rejestrującego zdarzenia wchodzą m.in. kamery, dyski twarde, zasilacze czy rejestrator.

Systemy alarmowe

Systemy alarmowe umożliwiają wykrycie ruchu, dymu, wysokiej temperatury czy gazu. W momencie ich wykrycia uruchamia się alarm, czyli sygnał dźwiękowy, świetlny lub oba jednocześnie. Taki alarm może okazać się jednak niewystarczający, dlatego warto zastanowić się nad współpracą z profesjonalną agencją ochrony, która w przypadku niebezpiecznych zdarzeń wyśle na nasz adres patrol interwencyjny.

Ochrona fizyczna obiektu

Ochrona fizyczna stanowi ważny element systemu bezpieczeństwa. Połączenie monitoringu wizyjnego, instalacji alarmowych i fizycznej ochrony pozwoli poczuć się bezpieczniej i z pewnością zapewni skuteczną ochronę – dowiadujemy się w rozmowie z przedstawicielem firmy STEKOP, która jest producentem specjalistycznych urządzeń i systemów dla branży ochrony osób i mienia.

Agencja ochrony dba o zdrowie i życie oraz ochronę fizyczną mienia, którym mogą być wszelkie drogocenne sprzęty i urządzenia znajdujące się na strzeżonym przez nią terenie lub w strzeżonym obiekcie.

Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×