Z pośrednictwa kredytowego warto skorzystać, jeśli nie dysponujemy odpowiednią wiedzą, dotyczącą finansów lub jeśli nie mamy czasu na samodzielne porównywanie bankowych ofert. Warto z niego skorzystać zarówno w...
Trudna sytuacja finansowa wymaga szybkiego działania, które pozwoli podreperować domowy budżet i uniknąć poważniejszych problemów. Aby nie wpaść w długi i opłacić wszystkie rachunki w terminie, warto szukać sposobu...
Kiedy planujemy zakup obcej waluty, chcielibyśmy go zrobić po jak najkorzystniejszym kursie. Dotyczy to zarówno osób, które planują wakacje, jak i tych, które co miesiąc muszą spłacać swój kredyt we Frankach. Zwłaszcza,...
Programy lojalnościowe to podstawowa forma nawiązania relacji z klientem. Sklepy – zarówno internetowe, jak i stacjonarne – bardzo chętnie sięgają po tego typu formę budowania więzi, by przytrzymać klientów, ale...
Błędy zdarzają się w każdego typu dokumentach, również i w rachunkowości. W przypadku błędów księgowych procedurę ich korygowania określają odpowiednie przepisy, które możemy znaleźć w Ustawie o rachunkowości. Z naszego...
Każdego roku w Polsce powstaje wiele małych, a także większych firm, czy też spółek córek. Popularne są również start-upy, które często uzyskują dofinansowania ministerialne, miejskie, czy też te ze strukturalnych...
Dla wszystkich przedsiębiorców, szczególnie dla tych początkujących, sprawy związane z prowadzeniem rachunkowości swojej firmy przysparzają wielu trudności. Zabierają również cenny czas, który można poświęcić na obsługę...
Nie popełniaj tego samego błędu i ucz się na cudzych – ta maksyma powinna przyświecać Ci, jeśli chcesz sprawnie prowadzić firmę. Jednym z problemów, z którymi stykają się biznesmeni na co dzień jest utrzymanie konta...
Każda forma oszczędzania jest swoistym inwestowaniem kapitału, choć z nikłym ryzykiem. Niektóre formy inwestowania stanowią formę oszczędzania, często mniej korzystnego niż w przypadku tego tradycyjnego. Jednak obie...
Dzisiaj, aby uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku, bądź wysoką pozycję w swojej branży, nawet w wymiarze lokalnym, należy podążać szlakami wytyczonymi przez teoretyków i praktyków zarządzania strategicznego, którzy...
W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.
Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.
Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.