Hartley Systems Marek Gołębiowski
Rok założenia: 2012
70-030
Szczecin,
Tama Pomorzańska
12 F,
woj. zachodniopomorskie
Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Nasze usługi
Usługi dodatkowe
- Montaż bram
- Montaż krat
- Montaż ogrodzeń
Ogrodzenia metalowe, stalowe, aluminiowe
- Ogrodzenia aluminiowe
- Ogrodzenia kute
- Ogrodzenia palisadowe
- Ogrodzenia z profili
- Ogrodzenia z siatki
- Ogrodzenie panelowe
- Ogrodzenie stalowe
- Przęsła metalowe
Kraty
- Kraty okienne
- Kraty pomostowe
- Kraty rolowane
Bramy wjazdowe
- Brama dwuskrzydłowa
- Brama harmonijkowa
- Brama jednoskrzydłowa
- Brama przesuwna
Bramy przemysłowe
- Brama przeciwpożarowa
- Brama przemysłowa przesuwna
- Brama przemysłowa specjalna
- Brama segmentowa
- Brama szybkobieżna
Bramy garażowe
- Brama garażowa segmentowa
- Brama garażowa uchylna
- Brama rolowana
- Brama rozwierna
Akcesoria do bram
- Listwa do bramy
- Napęd do bramy
- Rolki do bramy
- Stoper do bramy
- Uchwyt do bramy
- Wózki do bramy
- Zamek do bramy
- Zasuwy do bramy
- Zawiasy do bramy
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Brama miała być gotowa w 4 do 6 tygodni. Po 8 tygodniach próbowałem skontaktować się z właścicielem. Brak odpowiedzi. Jak się już dodzwoniłem to właściciel stwierdził, że brama jest już na miejscu, tylko trzeba ją pomalować i że za tydzień będzie montaż. Minęły dwa tygodnie i nadal nic. Brak kontaktu. W końcu udało się skontaktować. Umówiony kolejny termin za parę dni na montaż. Ponownie brak kontaktu. Po 12 tygodniach od wpłacenia pieniędzy za bramę udało się umówić montażystów. Wstawili słupki i za dwa dni mieli zamontować bramę. Po 4 dniach wiadomość ze zdjęciem od montażystów, że brama jest jeszcze niepomalowana. Brama w kocu została zamontowana po kolejnym tygodniu. Odradzam zakupu w tej firmie. Brak kontaktu, niedotrzymywanie słowa, oszukiwanie klienta, niewywiązywanie się z umowy i przede wszystkim totalna ignorancja. Przedsiębiorca chyba zatrzymał się w czasach PRL i nie zdaje sobie sprawy, że kontakt z klientem i obsługa powinna być stawiana na pierwszym miejscu,