Prowadzenie działalności gospodarczej jest związane z koniecznością rejestrowania wszystkich zdarzeń gospodarczych dotyczących firmy i na tej podstawie do naliczania oraz odprowadzania należnych podatków. Ilość i zakres...
Aby uzyskać rzetelne i kompleksowe informacje na temat danej firmy, konieczne będzie przeprowadzenie badania sprawozdań finansowych. Wiele przedsiębiorstw ma bowiem obowiązek sporządzania oraz badania takich dokumentów....
Ceny transferowe dotyczą transakcji zawieranych pomiędzy powiązanymi ze sobą podmiotami. Ich powiązanie jest związane z tym, że jeden podmiot wywiera określony wpływ na drugi. Często nazywa się je także cenami...
Książka Przychodów i Rozchodów jest bardzo popularną formą rozliczeń w przedsiębiorstwach, nawet jednoosobowych, z uwagi na możliwość odliczania kosztów. Chcąc ją prowadzić prawidłowo, konieczna jest znajomość przepisów...
Księgowość fundacji jest obowiązkiem i polega na przygotowywaniu corocznego bilansu, czyli sprawozdania finansowego. Księgowi muszą prowadzić także dokumentację oraz księgi finansowe Dzięki temu można uzyskać czysty...
Każde przedsiębiorstwo ma obowiązek rozliczania się z urzędem skarbowym z operacji gospodarczych dokonywanych w firmie. Ewidencjonowanie przychodów i rozchodów jest istotne nie tylko z uwagi na przepisy prawne, ale też...
Biuro Rachunkowe i Doradcze Agnieszki Gunerki znajduje się w Łodzi. Działa na rynku od 2001 roku, a więc może się pochwalić dwudziestoletnim doświadczeniem w branży. Wspomniane wyżej przedsiębiorstwo kieruje swoją...
Księgowość w firmie jednoosobowej to skomplikowane zadanie, które wymaga sporządzania faktur i składania corocznej deklaracji podatkowej. Często właściciele firm chcą zaoszczędzić na kosztach związanych z zatrudnieniem...
Obowiązek odprowadzania należnych podatków oraz rozliczania się z Urzędem Skarbowym jest konieczny w przypadku prowadzenia własnej działalności gospodarczej bez znaczenia na ilość zatrudnionych osób. Istnieją dwa...
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to spore wyzwanie, z którym trudzi się wielu przedsiębiorców. Coraz częściej wybierana przez konsumenta droga zakupy produktu za pomocą witryny internetowej zmusza właścicieli...
W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.
Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.
Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.