Prowadzenie gospodarstwa rolnego to rodzaj działalności, która nakłada na rolnika określone obowiązki prawne. Rolnictwo to trudna branża, z którą wiąże się wiele trudnych do przewidzenia zagrożeń. Z tego...
Księgowość jest bardzo ważną częścią działalności każdej firmy. To do jej zadań należy przetwarzanie, przechowywanie i gromadzenie danych, jak również udostępnianie informacji na temat zdarzeń mających wpływ na zmianę...
Nieważne, czy dopiero planujesz założenie własnej działalności gospodarczej, czy twoja firma działa już na rynku od kilku lat – zawsze warto sięgnąć po pomoc profesjonalnych księgowych. W pierwszym przypadku specjalista...
Sprawozdanie finansowe stanowi najważniejszy raport jednostki gospodarczej. Obowiązek jego sporządzania oraz czas, w jakim ma się to odbyć, określa Ustawa o rachunkowości. Co niezwykle istotne, dokument ten musi mieć...
Każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą, jest zobowiązany do rozliczania się z urzędem skarbowym. Przepisy prawa regulują, które formy prowadzenia działalności objęte są obowiązkiem prowadzenia ksiąg rachunkowych, a...
Import towarów z Chin wiąże się z opłatami, przede wszystkim z cłem. Próby omijania cła mogą zakończyć się w najlepszym razie zatrzymaniem towaru na granicy. Unikanie cła jest przestępstwem skarbowym i jako takie jest...
W zakres kompleksowej obsługi księgowej wchodzi wiele różnych usług, które świadczą tradycyjne biura księgowe oraz firmy oferujące usługi online. Obejmują one między innymi podstawowe rozliczenia podmiotów...
Kredyt gotówkowy, konsolidacyjny lub hipoteczny to często podejmowane zobowiązania, które pomagają szybko spełniać marzenia lub sprostać niespodziewanym wydatkom i obciążeniom finansowym. Bierzemy kredyt na dom,...
Zgodnie z ustawą o rachunkowości, każda firma jest zobowiązana do prowadzenia rozliczeń i sprawowania nadzoru nad księgami. W praktyce przedsiębiorstwa korzystają z usług wyspecjalizowanych ekspertów w zakresie...
Początkujący przedsiębiorcy często popełniają błędy księgowe, które stają się przyczyną poważnych problemów. Prowadzenie rachunkowości firmy wymaga fachowej wiedzy, doświadczenia i śledzenia dynamicznych zmian w...
W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.
Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.
Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.